Milí rodiče,
máme za sebou čtvrtý ročník Školy rodičů. Těší mě, že u ní mohu být spolu s vámi. Děkuji za všechna milá slova povzbuzení, ale i tipy a podněty.
Letošní rok jsme se setkávali téměř výhradně online. Mnozí z vás to uvítali, mohli se třeba účastnit přednášek i „s dětmi za zády“, jiným zase chyběla osobní setkávání a rozhovory naživo.
Setkali jsme se celkem sedmkrát, a to při těchto tématech:
6.10. O čtení a čtenářství prakticky (Mgr. Hana Svobodová)
3. 11. Nastavování hranic (Alžběta Hlásková)
1. 12. Je virtuální svět droga? (Mgr. Martina Viewegová)
2. 2. Prarodiče a rodiče při výchově dětí (Kateřina Novotná)
2. 3. Tipy pro manželství (P. Petr Glogar)
6. 4. Musíme se shodnout? (PaedDr. Michael Chytrý)
4. 5. Podpora psychické odolnosti dětí (PhDr. Simona Hoskovcová, Ph.D.)
Zpětná vazba byla vyplňována online. Často jste se rozepsali ve slovním komentáři, za to moc děkuji. Kromě vlastních slov jste odpovídali na čtyři otázky:
Pokaždé jste hodnotili na škále 0 – 100. Jak tedy vaše hodnocení dopadlo?
Úplně nejvíc se vám opět líbila přednáška Alžběty Hláskové o hranicích ve výchově (94%). Nejpříjemnější přednášející byla Hanka Svobodová (97%), zároveň byla i nejsrozumitelnější. Ale i všechny ostatní přednášky měly vysoké hodnocení (celkově od 86,5 do 94%).
Nyní je čas připravit další „polokulatý“ pátý ročník. Uvítám vaše tipy a podněty a nebojte se být úplně konkrétní.
Těší mě, že je vás tolik, co se nebojíte spolu s ostatními rodiči stále učit.
Děkuji za spolupráci!
Klára Šleglová
Projekt s názvem Šablony II OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt rozvíjí proinkluzivní prostředí v (MŠ/ZŠ) prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků.
Projekt s názvem Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt byl realizován v období od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022 a byl zaměřen na rozvoj proinkluzivního prostředí v MŠ/ZŠ prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků. V rámci projektu byly realizovány následující aktivity: dvojjazyčný asistent, projektová výuka, stáže pedagogických pracovníků, odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách, komunitně osvětová setkání.
© 2020 MŠ, ZŠ a Gymnázium sv. Augustina