Jste rodičem a zdá se Vám, že Vaše dítě tráví čím dál více času na internetu?
Na setkání se dozvíte, jaká rizika do výchovy přichází v období prepuberty.
Probereme hlavní témata konfliktů, které aktuálně rodiče s dětmi kolem online prostoru řeší. Dozvíte se nejen o jejich existenci, ale také jak problémům předcházet, jak vzniklé situace řešit
a jak s dětmi o této citlivé problematice komunikovat.
Jak lze rozpoznat vznikající závislost na hrách a jak doma nastavit férová herní pravidla?
Jak to designeři digitálních her a sociálních sítí dělají, že na jejich produktech chceme trávit víc
a víc času? Co jsou psychologické mechanismy, kterými nás ovládají?
Jak se jim bránit a čeho si všímat? Jakým způsobem sociální sítě ovlivňují vnímání vlastního těla? Jaká pravidla znát, abych byl na sítích alespoň trochu v bezpečí?
Působí na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy,
v oboru Studia nových médií, kde se věnuje výzkumu vlivu digitálních technologií na vývoj a zdraví dětí a dospívajících.
V nakladatelství Jan Melvil Publishing byla vydána její kniha
Hry, sítě, porno – rodičovský průvodce džunglí digitálního dětství
a puberty. Založila iniciativu Digitální zdraví dětí (digitalnizdravideti.cz), která je určena rodičům, pedagogům, ale i pediatrům a nabízí jim odpovědi na otázky jaká nebezpečí, ale i příležitosti digitální technologie dětem přináší.
Na setkání je potřeba se přihlásit do odpoledne 14. 10. 2024 na odkazu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wUcFciJ2PI1WF2wUatkzKpG7IYhNWAKr_wCL7LYghiA/edit?usp=sharing
Dotazy, prosím, směrujte na: michaela@skolasvatehoaugustina.cz.
Projekt s názvem Šablony II OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt rozvíjí proinkluzivní prostředí v (MŠ/ZŠ) prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků.
Projekt s názvem Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt byl realizován v období od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022 a byl zaměřen na rozvoj proinkluzivního prostředí v MŠ/ZŠ prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků. V rámci projektu byly realizovány následující aktivity: dvojjazyčný asistent, projektová výuka, stáže pedagogických pracovníků, odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách, komunitně osvětová setkání.
© 2020 MŠ, ZŠ a Gymnázium sv. Augustina