V roce 2023 byli studenti GYMA přijati na tyto VŠ:
VŠ | FAKULTA | OBOR |
VŠE | Podnikohospodářská | Podnikání, Managment |
UK | FTVS | Zeměpis, Těl. Výchova |
UK | Filosofická fakulta | Hispanistika |
UNYP | Psychologie | Psychologie |
ČZU | Lesnická a dřevařská | Dřevařství, zpracování dřeva |
ČZU | Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů | Zahradnictví |
ČVUT | Biomedicinské inženýrství | Optika a optometrie |
VŠCHT | Potravinářské a biochemické technologie | Chemie a technologie potravin |
UK | Pedagogická fakulta | Matematika a informatika |
ČVUT | Strojní | Strojní inženýrství |
UPOL | Přírodovědecká | Mezinárodní rozvoj a enviromentalistika |
MUNI | Pedagogická fakulta | Speciální pedagogika |
PA | Bezpečnostně právní | Kriminalistika a další forenzní disciplíny |
UK | 3. lékařská | všeob. lékařství |
ČZU | FAPPZ | Kynologie |
UK | Pedagogická fakulta | Učitelství pro mateřské školy |
UK | Přírodovědecká | Geografie |
Projekt s názvem Šablony II OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt rozvíjí proinkluzivní prostředí v (MŠ/ZŠ) prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků.
Projekt s názvem Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt byl realizován v období od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022 a byl zaměřen na rozvoj proinkluzivního prostředí v MŠ/ZŠ prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků. V rámci projektu byly realizovány následující aktivity: dvojjazyčný asistent, projektová výuka, stáže pedagogických pracovníků, odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách, komunitně osvětová setkání.
© 2020 MŠ, ZŠ a Gymnázium sv. Augustina