Následující položky je možno využít jako vodítko, jak připravit dítě do Základní školy sv. Augustina a pro posouzení při zápisu do školy.
1. Dítě pozná všechny písmena velké abecedy, má představu o jejich tvaru, spojuje symbol se zvukem – výuka genetickou metodou.
2. Cvičí analýzu a syntézu slov.
3. Seznámení s čísly a číslicemi 4, 5, 6; dítě pozná jejich modely; vytváří představu.
4. Grafomotorické cviky, důraz na správné návyky při grafomotorice, součástí – dítě umí správně napsat 1 – 6, zná správné psaní velkých tiskacích písmen – dle genetické metody.
5. Rozvoj logických představ.
6. Prostorová představivost.
7. Jazyková oblast – angličtina, španělština – dítě se seznamuje s probíranými tematickými okruhy, přiměřeně reaguje, poslouchá.
8. Výchova v hodnotách (ditě zdraví, poděkuje, umí prosit…).
9. Duchovní oblast – umí znamení kříže, základní křesťanské modlitby (Otče náš, Zdrávas Maria, Sláva Otci), orientuje se v liturgickém prostoru, seznamuje se s událostmi církevního roku, se sv. Augustinem.
Projekt s názvem Šablony II OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt rozvíjí proinkluzivní prostředí v (MŠ/ZŠ) prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků.
Projekt s názvem Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt byl realizován v období od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022 a byl zaměřen na rozvoj proinkluzivního prostředí v MŠ/ZŠ prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků. V rámci projektu byly realizovány následující aktivity: dvojjazyčný asistent, projektová výuka, stáže pedagogických pracovníků, odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách, komunitně osvětová setkání.
© 2020 MŠ, ZŠ a Gymnázium sv. Augustina