JUNIO
UNIDAD 3- ?PREFIERES CARNE O PESCADO?
La comida: entrada, primer plato, segundo plato, postre, bebidas
verbo preferir
Test k klasifikaci
MAYO
MI HORARIO
TEST 2 UNIDAD – termín upřesním později
DUBEN
UNIDAD 2 – TODOS LOS DÍAS
VERBOS REFLEXIVOS- ZVRÁTNÁ SLOVESA: vestirse, levantarse, lavarse los dientes, bańarse
Mis actividades diarias – každodenní činnosti
El día – Den: la mańana – ráno,dopoledne, la tarde-odpoledne, večer, la noche-noc
?Qué hora es? – Kolik je hodin?
? A qué hora ? – V kolik hodin?
?Cuándo? – Kdy? Por la mańana, por la tarde, por la noche
MARZO
Test z 1. lekce 12. a 15. března
correo electrónico
? Qué haces en tu tiempo libre ?
Conjugación verbos jugar, tocar, montar, leer, escribir
FEBRERO
Tarjeta de presentación (o sobě na známky)
Mi tiempo libre ,str.8/ cv.10 slovesa: jugar, montar …yo juego, yo monto, etc.
Importante: a veces, normalmente, todos los días
correo electrónico
Dokončení 1 lekce. – Písemný test koncem února nebo začátkem března. Upřesním včas
ENERO-LEDEN 2018
Primera semana- examinación : la familia, ¿dónde vives? ¿con quién vives? ¿en qué piso vives? etc.
Repetición: verbos tener, vivir, números ordinales str. 6/cv.6
Tarjeta de presentación str.7/cv.9
DICIEMBRE-PROSINEC
verbos. tener, vivir
Navidad, villancicos
NOVIEMBRE – LISTOPAD
¿Dónde se habla espaňol? Países y nacionalidades – Země, kde se mluví španělsky. Děti se mají učit názvy 21 zemí, kde se mluví španělsky a národnost. Ej. Colombia—- colombiano/colombiana. Guatemala—guatemalteco/guatemalteca, etc.
LA FAMILIA
Corrección del test (po 13.11.)
Números ordinales : primero, segundo, tercero..atd.
¿Dónde vives? ¿Con quién vives?
OCTUBRE-ŘÍJEN
Canción: Hola, ¿cómo estás?
¿De dónde eres? ¿Dónde vives? ¿Cuántos aňos tienes? ¿Cómo te llamas?
Verbo SER
Test
Projekt s názvem Šablony II OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt rozvíjí proinkluzivní prostředí v (MŠ/ZŠ) prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků.
Projekt s názvem Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt byl realizován v období od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022 a byl zaměřen na rozvoj proinkluzivního prostředí v MŠ/ZŠ prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků. V rámci projektu byly realizovány následující aktivity: dvojjazyčný asistent, projektová výuka, stáže pedagogických pracovníků, odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách, komunitně osvětová setkání.
© 2020 MŠ, ZŠ a Gymnázium sv. Augustina